2011. november 29., kedd

Veszélyben a MOL benzinkutak...

mert beszabadultam beváltani a pontjaimat! Pont csak két hímnemű egyed dolgozott és mikor kértem a szemhéjpúder alapozót akkor aztán padlót fogtak.:) Elővettek egy hatalmas dobozt teli kincsekkel és mondták, hogy válogassam ki amiket szeretnék. Merthogy ők nem igazán értenek ezekhez a dolgokhoz...




Szemhéjpúder alapozó: 10 pont + 990.-
Ebből kettőt is vettem, abszolút elégedett vagyok vele, talán csak az illata és az összetevői nem a legjobbak. Először furcsa volt, hogy nehezebb összedolgozni a színeket, mert nagyon jól tartja a szemhéjpúdert. Egy ezeréves, rettenetesen porzó Maybelline szemfestékem színét is előcsalogatta. Szóval szeretem!


Vízálló szemkontúrceruza 10 pont + 1490.-
Nagyon jól pigmentált, kellemes vele rajzolni, de tényleg csak kontúrozásra jó, a vízvonalon nem működik. Leírása számomra kicsit ellentmondásos volt, mert ami satírozható az hogy lehet dörzsölésálló?! Hát én kipróbáltam és a dörzsölésálló a jó infó, satírozni nem lehet. Extra tartós az biztos!



Lash Sensation szempillaspirál 10 pont + 1990.-
Gyönyörű szempillákat csinál már egy rétegben is, kettőben meg már elég feltűnőek lesznek a pilláink. Bár szerintem kicsit összeragasztja a szempillákat, bulisminkhez nagyon jó lehet. Én jobban szeretem a természetesebb végeredményt.




Végülis ennyi pénzt mindhárom termék megér, összességében nagyon jók!
Szóval lányok, hajtsunk a szépségre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése