2011. november 29., kedd

Avon rúzsok

Még a 15-ös katalógusból rendeltem ezeket a rúzsokat. Az egyik a Színmegújító hidratáló ajakrúzs Nude Perfection árnyalata, a másik egy újdonság a Pink Crystals sorozatból a Sparkling Nude.




A csomagolás tekintetében nekem most a Pink Crystals jobban tetszik, persze a másikkal sincs gond, hagyományos , elegáns , csak nagyon meglátszik rajta minden ujjlenyomat meg szöszmösz. Nagyon jól záródnak, nyugodtan bedobhatjuk a táskánkba is.
A Színmegújító hidratáló rúzs nagyon krémes, gazdag állagú, nagyon jó fedőképességű, a fényéből veszít egy idő után, de a szín megmarad. Nekem 4-5 óra után kellett újra rúzsoznom. Nincs benne csillám, inkább csak diszkrét gyöngyházfényű.


A Pink Crystals rúzzsal szinte szájfényes hatást érhetünk el, nem annyira színt, hanem egy csillogó réteget  vihetünk fel.Persze ez lehet, hogy csak a nude szín miatt van és ha sötétebb színt választunk akkor jobban kijönnek a színek.Ez a gyöngyházfény mellett még kis csillámokat is tartalmaz. Nekem ez is tartósnak bizonyult.



Szóval én elégedett vagyok a termékekkel,igazán szép natúr színek, ami egy szolíd nappali sminkhez, de egy füstös szemhez is jól használható. Ha Nektek is megtetszett a 17-es karácsonyi katalógusban akciósak lesznek A Színmegújító hidratáló rúzsok 1149.-, a Pink crystals rúzsok pedig 899.- forintért elérhetőek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése