2011. november 8., kedd

Avon - 24k Gold négyes szemhéjpúder Golden Twilight

A 15. katalógusban már megtalálható ez a négyes paletta.


Szépen díszített fekete dobozban kapjuk meg, Én ezt a dobozt sem szoktam eldobni, ebben tárolom amíg bírja és tűrhetően néz ki.


A szokásos kis fekete tartó 24 k emblémával, belül nagy tükörrel és egy két végű applikátorral. Az applikátor egyik fele vékonyabb hosszúkás, ezzel lehet kontúrozni is. Én szoktam használni ezt is, mert az ecsetem nem veszi fel ennyire a színeket.


Arany keretben találhatók a festékek. Az első szín rózsaszínes-barack, arany csillogással, a második egy világos lila, a következő világos szürke. Az utolsó szín egy kicsit különlegesebb, egészen sötét lila és a fénytől függően különböző színekben csillog. Mindegyik szín elég pigmentált, talán a világos lila nem teljesít annyira jól. Szerintem ár-érték arányban jól járunk vele. Egy jó szemhéjalappal igazán szép színeket kaphatunk.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése