2011. november 4., péntek

Legjobb barátaim októberben :)

Gondoltam Én is összegyűjtöm az októberi kedvenceimet. Nehéz dolgom volt, mert nagyon sok mindent használtam és szerettem meg az elmúlt hetekben. Talán ezeket használtam a legtöbbet, úgyhogy íme a kedvenceim!


A lakkok: Essence - Date with the night, Make it golden, Midnight  charm

Amit most már minden este használok az a Nivea Pure and Natural extra száraz bőrre való testápolója. Jojoba és argán olajat tartalmaz. Nagyon jól hidratál, viszont kicsit olajos érzetet hagy a bőrön, de ha este használom akkor reggelre már felszívódik teljesen. Parabén, színezőanyag, szilikon és ásványiolaj mentes, tehát elvileg ezzel csak jót tehetünk a bőrünknek.
Egy nap többször is használom az Excipial Repair kézkrémet, mivel a kezem nagyon nem bírja a hideget és borzalmasan ki tud repedezni. Eddig úgy néz ki ez mogoldotta a problémát.
Az arcomat sminkelés előtt mindig a Biotherm Aquasource gélkrémjével hidratálom. Sok támadás érte ezt a krémet a magas alkohol tartalom miatt, Nekem semmi problémát, irritációt nem okozott. Pillanatok alatt beszívódik, jó érzés, tökéletes sminkalap. Sokszor erre csak egy púdert teszek fel, most imádom az Oriflame Silk Touch púderjét. Medium árnyalata pont illeszkedik a nyár végi múló barnasághoz, nem túl matt, de nem is csillog az arcom, 8 órát simán kibír igazítás nélkül.



A No7 Autumn palettája az őszi lombok, a hulló levelek színeit idézi, szép meleg árnyalatok: arany, arany fényű zöld és barna és egy gyönyörű mély bordó. Élvezet vele sminkelni.


Többször használtam még a Catrice C'mon Chameleon-ját is, és az Avon Super Enchant szempillaspirálját.
Ezt a spirált sokan vásárolták tőlem, ezért mikor láttam, hogy akciós adtam neki egy esélyt és nagyon megszerettem. Dúsító hatásán kívűl az is jó benne, hogy könnyű lemosni, nem kell dörzsölgetni a pillákat.


Ezt a No7 Liplicious szájfény szettet ajándékba kaptam még tavaly karácsonyra, most kezdtem el kenegetni őket, egyenlőre jók a tapasztalataim velük. Nem ragacsosak, nem szárítanak sőt szerintem még hidratálnak is, az összetevők között van csipkebogyó és argán olaj is.

Sweet Peaches, Angel Cake, Caramel, Sherbet Twist, Marshmallow

Végül két igazi nagy kedvenc, amiket biztos, hogy újra fogok vásárolni ha elfogynak:


Az Alterra Narancs és vanília tusfürdője aminek isteni vaníliás krémtúró illata van és  a Loreal Instantvarázs  hajápolója. Mindkettő szuper termék!

Még megosztanék Veletek egy nagy-nagy élményt, ez volt októberben a legjobb napom. Szóval október 2.-án megérkezett Budapestre a világ legnagyobb utasszállító repülőgépeinek egyike a Lufthansa Airbus a380-800. Hálás köszönet Lufthansáéknak!
Meleg, szinte nyári napos idő volt, rengeteg ember, fesztivál hangulat. Egy ilyet élőben látni, fantasztikus volt!
Képek az airportal-ról:

Várom a repülőt.......


Hatalmas!


...ez pedig az én repcsim a kocsiban!

2 megjegyzés:

  1. Annyira szép az a paletta igazi őszi szín benne mindegyik :)) Elhiszem, hogy élvezet vele sminkelni:)

    puszi, Alexa
    http://youth-and-fashion.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Igen, gyönyörű, szerelem első látásra! Ennek a márkának még nagyon sok szép és minőségi terméke van, csak kár, hogy nálunk nem lehet kapni! :(

    VálaszTörlés