2011. november 21., hétfő

Lora szemhéjpúderek

Eurós boltban sikerült beszereznem a Lora 5 -ös és 6-os elnevezésű szemhéjpúdereit. 290.- forint volt darabja, úgy gondoltam ennyit megér. Eddig nem igazán mertem ilyen olcsó kategóriás termékeket venni, valamiért azt hittem ez csak rossz lehet és majd begyullad tőle a szemem vagy kiütéses leszek......
Ehhez képest lett két jó szemfestékem, abszolút pozitív csalódás, és egészségügyi károsodást sem szenvedtem:)!



A csomagolás egyszerű műanyag, jól láthatjuk a színeket, viszont kinyitni csak olló hegyével felfeszítve tudom (lehet csak én vagyok béna).Ez kicsit zavar, de gyönyörűek a színek, főleg a két legsötétebb.
Szemhéjpúderalapozóval szebb színt érhetünk el, de enélkül is jól használható. Felvitelnél minimálisan , de szóródott belőle a szemem alá is. Tartós is, nem fakulnak a színek.



Összességében elégedett vagyok vele, ennyi pénzt simán megért. Láttam még egy szürkés színösszeállítást is belőle, azt még meg kell hogy szerezzem.


Szoktatok venni Lora és Miss Rose termékeket? Melyik a kedvencetek?

4 megjegyzés:

  1. Én még sosem próbáltam ezeket a márkájú termékeket, pont ezért mert elég érzékeny a szemem, de talán egy próbát megérne. Nekem az első nagyon tetszik, a lilás színeket amúgy is imádom!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem próbáld ki bátran, abszolút semmilyen irritációt nem okozott és tényleg gyönyörű színek!

    VálaszTörlés
  3. Nekem van Lorám, 8 csillogó szín van benne, hihetetlenül szép színei vannak, alap nélkül is nagyon erőteljes. Én is euro familybe vettem, persze ahogy nálam szokás, otthon kibontás után le is ejtettem:S:D. De nagyobb baja nem lett...
    Miss Rose-om meg nincsen.

    VálaszTörlés
  4. Hétvégén megint voltam Eurósban és annyi szépséget láttam, de visszafogtam magam. Olyan jó, hogy akár 290 vagy 580 forintért is kaphatunk jó minőségű termékeket! A Lorából már Én is kinéztem egyet, méghozzá a szürkés színű palettát.

    VálaszTörlés