2011. november 21., hétfő

TAG Katie-től...

Katie alkotta ezt a jó kis tag-et, azóta már láttam többen is kitöltöttétek, úgyhogy Én is kedvet kaptam hozzá!
 
1. Mindig kisminkeled magad, amikor emberek közé mész? 
Nem, nyáron például nagyon ritkán sminkelek. Ilyenkor a napon, természetesen lebarnult bőr nagyon szép tud lenni. Persze ha valami alkalom van vagy meg kell jelenni valahol akkor csupasznak érezném magam smink nélkül.   

2. Hogyan csöppentél bele a sminkelés világába?
Először, kb.óvodás koromban az itthoni piperés szekrény varázsolt el aztán később a barátnők, női magazinok hatására kezdett el jobban érdekelni ez a világ.

3. Szerinted mitől szép egy smink?
Számomra akkor szép, ha nem azt mondják valakire, hogy milyen szép ez a smink, hanem hogy milyen szép ez a nő. Remélem értitek mire gondolok! Szerintem egy sminknek összhangban kell lennie a viselőjével, tudni kell viselni is.
4. Napközben milyen gyakran frissíted fel a sminkedet?
Mikor eszembe jut akkor ellenőrzöm és ha kell korrigálom. Általában egy kis tükör, púder, szemceruza és az aktuális rúzs vagy szájfény van mindig a táskámban.

5. Követtél már el sminkes bakit? Ha igen, mit? 
Már biztos nagyon sokat! Amire élénken emlékszem az még 12 évvel ezelőtti kék szemhéjpúder divat, jómagam a szemöldökömig felmázoltam még a sötét színekkel is, hát mint akinek behúztak egyet...:)

6. A sminktermékek közül mik a gyengéid? (pirosítók, szájfények, szemhéjpúderek…stb.
Most éppen a szemhéjpúder paletták.......de ez változó....
7. Már általános iskolában illetve középiskolában is sminkeltél? Ha igen, ellenezték a szüleid?
Nem emlékszem, hogy ellenezték volna, persze normális határok között. Elég sok sminkterméket kaptam Anyukámtól.

8. A családod/ismerőseid/kollégáid/barátaid szóvá teszik, ha szeretik vagy éppen utálják az aznapi sminked? 
Anyukám mindig leszólja a sminkem, de csak azért mert kölcsönösen piszkáljuk egymást ilyenekkel..:), évekig olyan helyen dolgoztam ahol ez nem volt téma, nem is sminkeltem sűrűn, mert úgysem vették észre. Dávidom persze mindig megdícséri az alkotásaimat.

9. Reggelente mennyi idő alatt készíted el a teljes sminked? 
Egy hétköznapi smink nekem kb. 15 perc.   

10. Általában hirtelen felindulásból vagy hosszas nézelődés, kutatás és töprengés után vásárolsz sminktermékeket?
Régen mindent megvettem ami megtetszett, ezek közül sok a fiók mélyére vagy elajándékozásra vagy a kukába került. Vagyis pénzkidobás volt. Most már mindennek utánanézek, tesztekben és a Krémmánián is és az üzletben is jól meggondolom, hogy valóban kell-e ez nekem.(általában kell!!) Persze a nagyon akciós és leárazott dolgokat sem tudom otthagyni.
11. Volt már rossz tapasztalatod drogériás biztonsági őrökkel?
Nem volt, meg lehet őket szokni.

12. Ha egy dolgot megváltoztathatnál az arcodon, mi lenne az?
Talán kicsit kisebb nózit szeretnék, de alapvetően már sikerült elfogadnom magam olyannak amilyen vagyok.

13. Ajándékoztál már el, vagy dobtál ki olyan sminkterméket, amiről azt hitted sosem lesz rá szükséged, végül mégis hiányzott és megbántad, hogy megszabadultál tőle?
Nem, ha valamit már fél éve nem használtam akkor biztos, hogy azután se fogom már és ez az életben más dolgokra is igaz. Tehát a rég nem használt dolgokat nyugodt szívvel adom tovább.

14. Annak érdekében, hogy sminkeket vásárolhass, le kell/kellett mondanod egy másik szenvedélyedről? (pl. cipők, könyvek, táskák)
 Legjobb, ha megtaláljuk az egyensúlyt, jól elosztva jut ez is az is. Elég sok szenvedélyem van még a sminkeken kívül és nekem mindegyik ugyanolyan fontos. ( vagy kell találni egy jó szponzort:)

15. Előfordult már veled, hogy a munkából/suliból hazatérve belenéztél a tükörbe és elborzadtál a látványtól?
Igen. Általában a szemem belső sarkához nagyon csúnyán össze tudom pislogni a szemceruzát , meg némelyik szemhéjpúder elveszíti a színét estére.

16. Sminktetoválás – megfordult már a fejedben?
Nem! Én szeretem natúran is az arcomat, szememet és ez egy nagyon állandó dolog lenne hosszú időre. Tudom, hogy vannak nagyon szépen elkészítettek, de én láttam nagyon borzasztó munkákat is.

17. Elgondolkoztál már valaha azon, esetleg összeszámoltad valaha, hogy eddigi életed során összesen mennyi pénzt költöttél sminkcuccokra? 
Inkább nem gondolkoznék el rajta:) Sokat az biztos!

18. Vállalnád, hogy te készíted el a saját esküvői sminkedet a nagy napon?
Inkább egy sminkest bíznék meg, de biztos, hogy előtte csináltatnék próbasminket. Ha nem tetszene a végeredmény akkor sminkelném magam.

19. Félsz a szempilla göndörítőtől?
Igen! Nem tűnik egy barátságos szerszámnak! Szerencsére elég íveltek a pilláim enélkül is.

20. Ha egy őrült tudós azzal állna elő, hogy kifejleszt vagy továbbfejleszt bármit, amit szépségápolás témakörben kitalálsz, mit kérnél tőle?
Egy olyan krémet amitől olyan gyönyörű bababőrünk lesz, mint a reklámfotókon a modelleknek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése