2011. október 20., csütörtök

Essence I love rock fénylő szemceruza

Extra fekete és egyben fényes hatást biztosító szemceruza. Ezt ígéri a felirat a kupakon.
Tényleg extra fekete színű, a fényes hatást nem igazán tapasztaltam, viszont nagyon jó az állaga nem túl kemény és nem is túl puha. Nagyon könnyen és szépen lehet vele rajzolni, a vízvonalra is tökéletes. Nagyon megörültem Neki, mert jobbnak találtam mint a négyszer annyiba kerülő Bourjois Smoky ceruzámat.


Aztán jött a nagy csalódás! Néhány másodperc múlva valami rettenet módon elkezdett könnyezni a szemem és be is vörösödött. Ezt inkább nem fotóztam, hanem rohantam lemosni. Ezért a tartósságáról nem tudok nyilatkozni, az extrém nedvességet nem bírta:).
Amúgy egy nagyon jó ceruzának tartom, csak sajnos érzékeny rá a szemem. Hát ilyen az én szerencsém.
Mondjuk a Smoky ceruzámmal sem vagyok teljesen elégedett. A vízvonalon is tartós szemceruzát keresgélek még mindig. Ha tudtok valami jót, légyszi segítsetek nekem a választásban!

2 megjegyzés:

  1. nekem is sok szemceruza irritálja a szememet de ez nem nagyon meglepődtem...még jó hogy írtál róla mert barátnőmnek is érzékeny a szeme..akkor rajta nem próbáljuk ki:)

    VálaszTörlés
  2. Én aztán tovább is adtam a Hugomnak, neki nem irritálta a szemét, viszont szerinte a pislogástól gyorsan lefolyt a szeme alá. Érdekes, pedig másoknak bejött, hát ez van, mi egy ilyen különcködő család vagyunk:))!

    VálaszTörlés