2011. október 18., kedd

Catrice-Smokey Eyes Set 010



Ma az egyik nagy kedvencemet a Catrice Smokey Eyes Set-et szeretném bemutatni, méghozzá a Smoking Area palettát. Elég érdekesen indult a kapcsolatunk, ugyanis addig válogattam az üzletben még véletlenül egy másik színkombinációt sikerült hazahoznom. Először majd felrobbantam olyan ideges lettem, mert arra irányítottam a figyelmem, hogy olyat vegyek amibe még nem mászott bele senki éshát az árnyalatot eltévesztettem:). Végülis aztán jól jártam mert így lett még egy szerzeményem!

Strapabíró, átlátszó műanyag csomagolás, a hátulján kis útmutató a füstös szemfestéshez. Könnyen nyitható, tökéletesen záródik. Található benne egy kétvégű ecset- aplikátor. Az ecset meglepően jó, szép vonalat lehet vele húzni. A négy színből az egyik fekete-csillámos tus, amit akár önállóan is használhatunk, ha lefixáljuk fekete szemhéjpúderrel. A három szemhéjpúderből az első egy fémes fényű sötét szürke, a második egy fényes világos szürke, a harmadik pedig fényes fehér. Mivel a világos szürke nagyon-nagyon világos, ezért én a fehérből csak a belső szemzugomba a szemem sarkához teszek egy kicsit.
Összességében elmondhatom,hogy könnyű vele dolgozni, nem porzik, viszont pár óra elteltével sajnos Nekem összegyűlt kicsit a szemhéj ráncocskákban. Pedig használtam az Essence szemhéjalapozóját is. Ettől függetlenül szívesen használom.
Ezeket a termékeket használtam még:

Kimentem fotózni és éppen ez a gyönyörűség szállt el felettem (Singapore Airlines A380):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése