2011. október 27., csütörtök

Avon - 24k Gold négyes szemhéjpúder Golden Sapphire

A 15 -ös Avon katalógus újdonságai között volt két négyes szemhéjpúder a Golden Sapphire és a Golden Twilight. Már van több ilyen négyes palettám és mindegyiket szívesen használom, ezért ezeket is megrendeltem. Ma a Golden Sapphire-t mutatom meg Nektek.


A szokásos négyes szemhéjpúder dobozban érkezik, arany díszítéssel.


A csomagolás fekete műanyag , amin jól látszik minden kis porszem és ujjlenyomat ( pedig próbáltam nem összetapogatni), nagyon jól záródik, nyugodtan beledobhatjuk a táskánkba. Belül maguk a festékek egy aranyszínű keretben vannak elhelyezve. Szép az összhatás, Nekem tetszik, bár ezt az arany és kék kombinációt még szoknom kell.










A festékek jól pigmentáltak, főleg a két sötétebb szín, a világosabbakból többet kell felvinni. Az első szín egy barackos árnyalat erős arany fénnyel, a második egy nagyon-nagyon világoskék, a kővetkező egy szinte bronzosan csillogó szürke, a negyedik pedig egy enyhén arany csillámos sötétkék. A két sötét szín abszolút kedvenc lesz nálam, gyönyörűek.





Nálam elég sok Avon terméket láthattok majd, mivel már 5 éve tanácsadónő vagyok. Ez nem jelenti azt, hogy elfogult lennék, szerintem is vannak használhatatlan és nagyszerű dolgok is a kínálatukban.
Ti szeretitek az Avon szemhéjpúdereit?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése