2011. december 7., szerda

Novemberi kedvencek

Tudom kicsit megkéstem ezzel a témával....de szörnyű hetem volt és még egy állásinterjú miatt is sokat idegeskedtem, úgyhogy nem tudtam volna sok értelmes dolgot összehozni. Már túl vagyok rajta, de most még azért húzzák az ember idegeit jövő hét keddig, akkor derül ki kit vesznek fel a rengeteg jelentkező közül. Szóval drukkoljatok Nekem!!! 
Íme a novemberi kedvenceim:



Az Artdeco szemhéjpúder- alapozóhoz a MOL-os akció keretében jutottam hozzá és azt kell mondjam, hogy nagyon megszerettem. Eddig csak az Essence ilyen termékeit használtam, azok is jók, de ez teljesen más állagú és nem szárad meg teljesen, így jól bele tud épülni a szemhéjporunk. Szóval szupi, egyedül az illatával nem tudok kibékülni.
Szintén sokszor használtam, illetve próbálkoztam, tesztelgettem a Loreal Accord Parfait alapozót. Egy biztos, mindenképpen megfelelően kell hidratálni az arcot előtte, mert különben száraz, poros hatású lesz a végeredmény. Vegyes, zsírosabb bőrtípuson szerintem jól működhet, nekem nem kellett púdert használnom utána.+ jó a színskála , van egész világos árnyalat is
Előkerült egy régi Loreal szájfényem is, amit már illene elfogyasztanom mielőtt megromlik, Quartz Carat elnevezésű a Glam Shine Diamant kollekcióból.
Új szerelem az Artdeco vízálló szemkontúrceruza és a Lovely szemhéjtus, nagyon könnyű velük dolgozni és a végeredmény szupertartós.


No7 Exceptional Definition szempillaspirál, róla lesz majd külön bejegyzés.( hatalmas pillákat tud varázsolni)


Oriflame sminkalap, Bourjois lemosó vízálló sminkre, róluk is készül majd részletes elemzés:)!

 
Sokszor csak az Oriflame alapot és hozzá a Silk Touch púdert teszem fel az arcomra, természetes hatású és tényleg annyira selymes, jó viselni.
A Sleek Bad Girl és Storm paletta megunhatatlan! Nemsokára érkezik hozzám egy Oh So Special is, nagyon várom már!
Az Avon pirosító is egy régi darab, most valahogy éppen szeretem és tetszik.



Őszintén szólva ezzel a képpel kellett volna kezdenem, mert ezek aztán tényleg minden nap velem voltak! Csokifüggő lettem és ez a két fajta Milka annyira finom, egyszerűen nem tudok lemondani róluk!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése