2011. november 10., csütörtök

Oriflame-Shimmering Díva körömlakk

Tavaly ősszel vettem ezt a lakkot, aztán használtam párszor és elfelejtkeztem róla. Most találtam meg a szekrény mélyén és megint kedvet kaptam hozzá. Nagyon szép mély bordós- pirosas, arany fénnyel. Ez utóbbi a képeken most nem igazán látszik, pedig próbálkoztam, de nálunk úgy be van borulva, hogy majdnem sötét van. Egy kis napsütésben mutatja meg igazán magát ez a színárnyalat.






Hogy tetszik Nektek? Ti is szoktatok találni ilyen elfeledett kincseket?

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű!
    Én is szoktam elfelejtett kincseket találni, ez csak akkor bosszantó, mikor akkor találom meg, amikor mondjuk hajszálra egyforma árnylatú körömlakkal térek haza, mint amilyenem már volt. :P

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem ezt a színt, csak most már régóta nem látom a katalógusban, amúgy minőségre is nagyon jó, szupi az ecsete, könnyű felvinni és pillanatok alatt megszárad. Örülök, hogy tetszik Nektek is!

    VálaszTörlés