2011. november 14., hétfő

Hétvégi beszerzés

A szombatomat a Dm-ben kezdtem, mert volt egy 25%-os kuponom L'Oreal termékekre és el kellett hogy használjam mielőtt lejár. Hosszas válogatás:) után végül egy szemceruzát válsztottam méghozzá a 137-es chocolate noir-t.


A Rossmann-ban folytatódott a bevásárló túra. Rögtön az akciós cuccoknál lecsaptam két L'Oreal szemceruzára, 499.- volt darabja. 155-ös inki violet és 162-es chrome silver, volt még fehér is, de azt úgysem használtam volna. Le volt akciózva 299-ért az Essence You Rock szemhéjalap, gondoltam kipróbálom, de azért vettem egyet a jól bevált nagyobb testvéréből is. Mivel már annyi jót olvastam róla és sokan szeretitek ezért én is beszereztem két Lovely tust, egy barnát és egy feketét. Ahogy hazaértem egyből nekiestem és tényleg nagyon jó! Csak a barna volt csalódás, mert az nem matt, hanem fényes bronzos színű. Na, nem baj azért el fog fogyni.


A Müllerben vettem egy Essence french nude lakkot, amit már régóta meg szeretnék venni, csak eddig mindig üres volt a helye.  Végül a kosaramban landolt még egy Nivea hidratáló krém és egy Make up starter krém, ebből már próbálgattam mintákat és nagyon elégedett voltam vele, szóval kellett nekem:)!

Hazafelé még bementem a Pennybe vacsiért és találtam egy nappali és egy éjszakai krémet csak 499.- forintért. Volt kirakva egy teszter, kipróbáltam és egész kellemes érzés volt, könnyen beszívódott. Az éjszakai krémet  vettem meg, aztán ha jó akkor majd visszamegyek a nappaliért is. Itthon beírtam Krémmánián az összetevőket, eszerint bőrbarátabb, mint egy Nivea vagy egy L'Oreal hidratáló. Még kenegetem, aztán majd írok róla bővebben véleményt. Ő lenne az: Auraté Vitamin Nachtcreme...

Felirat hozzáadása
A Müllerben már ki volt rakva az Essence Vámpír-kollekció. Semmi nem fogott meg belőle, a szemhéjpúdert szerettem volna , de az is csalódás volt.



4 megjegyzés:

  1. Miért volt csalódás a szemhéjpúder??

    VálaszTörlés
  2. Melyik Müllerben kapható már a vampire's love kollekció? köszi :)

    VálaszTörlés
  3. Barátnőm megvette, nagyon halványak a színek, többször át kell festeni, mire látszik valami, az arany valamivel erősebb, de az meg nem az a szép arany szín( legalábbis számomra). Egyedül a Highligter volt szép, de több hasonlóm is van már, ezért nem jött velem.

    VálaszTörlés
  4. Én a székesfehérvári Müllerben voltam. Mindenből volt még bőven!

    VálaszTörlés