2011. október 26., szerda

Sleek-Storm paletta


Megkaptam életem első Sleek palettáját. Annyi jót olvastam már róla, hogy úgy döntöttem Nekem is kell egy ilyen gyönyörűség. Legszívesebben az összeset megvettem volna, de végül a Storm palettát választottam.


Sok blogon olvashattatok már róla, hát én sem tudok újdonságot mondani, szerelem első látásra! A csomagolás masszív, jól záródik, elég tartósnak tűnik. Gyönyörű színek, jól pigmentáltak, talán a két matt barna kicsit kevésbé. Kevés kell a festékekből az intenzív szín eléréséhez, így sokáig ki fog tartani. Nagyon finom, szinte krémes állagúak a festékek, kivéve a kéket és a zöldet. Ez a kettő kicsit porzik, vagy inkább olyan darabos. Nagyon tartós, a sima víz el sem mozdítja a helyéről.  Szerintem imádni fogom és szép lassan beszerzem a többit is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése