2011. október 19., szerda

Őszi körömlakkok

A hétvégén nagy körömlakkvásárló túrára indultam, van nálunk egy kicsi Dm ahová elég kevesen járnak, így mindig tele vannak az állványok.Nem mindegyik szín tartozik az idei őszi trendbe, de most ezekbe szerelmesedtem bele. Egy kis ízelítő abból amit vásároltam, majd természetesen a körmeimen is szeretném őket megmutatni.
Nagyon különleges, változtatja a színét. 43 Where is the party?
...és amikor a nyuszink megeszi a dekorációnak szánt leveleket...
76hard to resist, 67make it golden, 78blue addicted, 43where is the party?, 77in style

3 megjegyzés:

  1. Szépek a lakkok, a nyuszi meg nagyon édes!! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszenek, ezek szerint jól választottam! Öcsi nyuszi köszöni a bókot!

    VálaszTörlés
  3. Ó, ezek közül 3 nekem is megvan:) A csillámos Mini Colorama a kedvencem:)

    VálaszTörlés