2011. október 28., péntek

Shopping


Voltam Veszprémben a pláza Rossmannban, nagyon sok leárazott Catrice termék van. Főleg szemhéjpúderek, körömlakkok és ceruzák és a maradék Papagena kollekció is féláron van. Én egy Lobster-Lobby.Com és egy It's A Girl! szemhéjpúdert választottam, illetve amiért mentem a C'mon Chameleon!-t. Vettem még egy Essence Nail Art ultra körömlakklemosót, mert az új csillámos lakkomat legutóbb csak körömmel tudtam lekapargatni. Remélem ez majd megkönnyíti a dolgomat, mert így nem szívesen használom ezeket a lakkokat. A patikában beszereztem még 500 forintért a Bioderma Sensibio H2O lemosóját, 100ml ennyiért nagyon megéri. Imádom ezt a lemosót, nem csípi a szemem és egy cseppet sem irritálja a bőrt. A vízálló sminken kívűl mindent könnyedén eltávolít.

C'mon Chameleon


Itt kicsit látszik a zöldes fénye is.



Vásároltam még néhány ruhadarabot is, mert természetesen Nekem sincs mit felvennem :)) .








3 megjegyzés:

  1. Én is ezt a körömlakk lemosót használom már régóta, és imádom! :)

    VálaszTörlés
  2. Ma kipróbáltam és tényleg nagyon jó! Pár másodperc után leszedte a lakkot a csillámokkal együtt, nem is kellett nagyon dörzsölgetni sem.

    VálaszTörlés
  3. A Kossuth utcai Rossmannban még több minden van. Sajna én lányos zavaromban a Catrice monokat meg sem néztem, most meg már fáj a szívem értük, csak nem mostanában megyek megint Vp-be. :( A Rossmannban ahol meg azóta voltam, nem voltak már :(

    VálaszTörlés